16 Nisan 2014, 11:07
Firma Rehberi
Yazarlar
Künyemiz
Seri İlanlar
Foto Galeri
Video Galeri
Haber Arşivi
Anasayfa
» 12:32 Bakan Yılmaz’ı ziyaret ettiler » 16:41 YÜKSEKTEN DÜŞEN İŞÇİ HAYATINI KAYBETTİ » 09:40 KALDIRIM YASAKLARI BAŞLADI » 09:38 Altın’a ‘Yılın Doktoru’ ödülü » 09:35 Cadde ve kaldırımlar yıkandı » 09:34 Yardımlar ulaştı » 09:33 Fidanlar, toprakla buluştu » 09:31 Sögütlü’de Kutlu Doğum Etkinliği » 09:27 Çiftçilere ÇKS Başvurusu Uyarısı » 09:25 Kutlu Doğum için kan bağışında bulundular
Bakan Yılmaz’ı ziyaret ettiler
YÜKSEKTEN DÜŞEN İŞÇİ HAYATINI KAYBETTİ
KALDIRIM YASAKLARI BAŞLADI
Altın’a ‘Yılın Doktoru’ ödülü
Bu haber 20 Kasım 2013, Çarşamba 13:46 tarihinde eklendi. 3166 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Turan Buzgan Görevden Alındı !

Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Başkanı Turan Buzgan görevinden alındı. Buzgan’ın görevden alınması Bingöl’de tepkiyle karşılanırken, yaşanan durum karşısında siyasi iradeyi konuya duyarsız kalmakla suçlayan kamuoyu ise Bakan Yılmaz’a ateş püskürdü.
Turan Buzgan Görevden Alındı !

Bingöl’de sağlık alanında yapılan atılımların tamamında imzası olan hemşerimiz Turan Buzgan’ın görevden alınması tepkilere neden oldu. 2004 yılında Sağlık Bakanlığı Temel Sağlık Hizmetleri Genel Müdür Yardımcılığı, 2005 yılında Temel Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü, 2007 yılında Müsteşar Yardımcılığı görevlerinde bulunan Buzgan, son olarak Nisan ayında Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Başkanlığı’na getirilmişti. Bingöl’ün yetiştirmiş olduğu ender bürokratlardan olan Buzgan, Bingöl’ün sağlık alanında ki birçok eksikliğin giderilmesinde de önemli çalışmalara imza attı.

 

 

Eski Sağlık Bakanı Recep Akdağ'ın en gözde bürokratı olan Buzgan, 2013 Ocak ayında yaşanan kabine değişikliği sonucu Sağlık Bakanlığı’na getirilen Mehmet Müezzinoğlu tarafından müsteşar yardımcılığından alınıp Türkiye Halk Sağlığı Kurumu Başkanlığına getirilmişti. Birkaç ay bu görevi yürüten Buzgan, bugün itibari ile bu görevinden de alındı. Bakan Cevdet Yılmaz’dan Bingöllü bürokrat atamaları beklerken, kendi çabaları ve yetenekleriyle bürokrasinin üst kademelerine gelmiş Turan Buzgan’ın buradan alınmasına ateş püsküren Bingöl kamuoyu Bakan Cevdet Yılmaz’ı, Buzgan’a sahip çıkmamakla suçladı. 


Yazdır Paylaş
ETİKETLER :
Adınız :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu :    
Yazmış olduğunuz yorumlar küfür hakaret vb. içerik içermemelidir. Yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.
Yapılan Yorumlar
Bingöl-Ankara-Bingöl - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2014-01-17 09:47:48
Sayın pek değerli müsteşar yardımcımız şuan nerde görev yapmakta acaba... Ankarada sebebiyle defalarca tanışmak maksadıyla yanına gitmek istememe rağmen her defasında red etti. Şimdi ulaşılır biri oldu her halde müsteşar yardımcılığı görevini tebrik edemedim bir türlü. şimdi yeni görevini canı gönülden ve sevinçle tebrik ediyorum. Saygılar Müezinoğlu
mehmet - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-29 14:23:34
bingöle layık olmayan bir birokratı 1)yenişehir devlet hastanesinin tabelasını indiren 2) göğüs hastanesisinin tabelasını indiren. bu iki hastanenin istihdamı 1500 kişiye tekabul eder. 3)sağlık camiasının ne kadar kokuştuğunu. birokraside tek şuçlu kendisidir. geç alınmış bir karardır. tabela tarihlerine bakın siyasiler kimler olduğu ortaya çıkar isim yazmaya gerek görmüyorum...
duyarlı12 - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-27 08:22:29
bana cevap yazan arkadaşlar çok duygusal davranıyorsunuz. bence bunun alınmasından diğer bırokratlar ders çıkarsın.koltuklar geçicidir.rnŞairin dediği gibi: rnEğer öldükten sonra yaşamak istiyorsan ardından bir eser bırak.
DAT HESEN - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-23 20:34:31
Arkadaşlar Turan bozgan Bu Göreve Nasıl Geldi?Bir Çalışması Olmadı,Bedel Ödemedi Artı Partili Değildi,Paraşütle Geldi,Kızakla Gitti.Koltuk Kimseye Baki Değil Kimler Geldi Kimler Gitti.Bedava Gelen- Ucuza Gider.Hayat Üzelmeye Değmez Be Arkadaş.
mehmet ay duyarlı12 kent ve kemal12 ye cevap - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-23 20:14:46
hangi vicdan ile bu yazıyı yazdınız gerçekten çok merak ediyorum hangi işiniz oldu da yapmadılar Bingölden giden her hasta el üstünde tutulup işleri görülüyor işiniz düşüp arayınca iyi burda yorum yapmaya gelince kötü ismini verdiğin kişilerden Gülçin Bozgan Bingölde yaptığı görevine devam ediyor tek farkı aile hekimi diğer ismini verdiğin kişilerde hak ettiği mevkide değilse bile iyi ki yapmış senin akraban olsa iş istesen sanada verir kaldı ki akrabası olmayan yüzlerce Bingöllüyüde iş sahibi yapmıştır hadi herşeyi anladım gitse ne işine yaricak
Diyar12 ye cvp - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-22 13:37:39
Diyar12 saydığın 5 isimden sadece 2 si aktif görevde. Araştırmanı eksik yapmışsın. Gülçin Hanımın mesleği Doktor ve şuan Aile Hekimliği yapıyor. Hamdi Bey zaten idareciydi ve şu an aktif görevde değil. Mustafa bey zaten İdareciydi ta DYP ve ANAP döneminden belli. Yalnız dikkatten kaçırdığın bir durum var. Bu idarecilerin hepsi Bingöl'ün dışında görev yapıyor ve bir Bingöllü nün yerine atanmadılar. Ayrıca Turan Bey'in yardımıyla akrabalık bağı bulunmadığı halde Bingöllü olupta Ankara ve Bingölün dışına atadığı 5-10 kişi arası idareci var. Ayrıca Bakanlık Merkez ve Ankara Taşrada 15'e yakın idareci var. Ve bunların hiç birinin Bingöllü olma dışında Turan Beyle bir bağları yok. Ve bunların Ankara'ya gelen Bingöllü her hasta ve diğer işler için yaptıkları oratadayken bu yorumun için yazıklar olsun diyorum. Ayrıca Turan Bey'in yerine bir Bingöllü veya sen atanmayacaksın bu sevincin neden, yoksa senin veya bir yakının idarecilik talebi mi yerine getirlmedi.
Mehmet Ay ve Duyarlı 12 ye - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-22 00:24:23
Hangi vicdanla bunu söylüyorsunuz kardeşim siz muhtemelen sağlıkta çalışıp avantadan müdür olmak isteyenlerdensiniz Turan Bey akrabası olmayan yirmi tane müdür atamış numune hastanesine giden her bingöllü hastane müdürüne gidip işini halletmektedir müdür turan beyin uzaktan yakından akrabası değil. Ramazan Tokuş turan beyin akrabası değil daha bunlar gibi yirmi tane müdür veya müdür yardımcısını Turan bey atadı akrabalarını da iyiki atamış onlarda bingöllüdür siz hangi vicdanla bir bingöllünün görevden alınmasına sevindik diyorsunuz. Turan bey ordan alındı siz mi o makama geleceksiniz yoksa başka bir bingöllümü gelecek yazıklar olsun size ben gençliyim turan beyi seçimlerde bir defa görüp elini sıkmışım ama bir bingöllü olarak çok üzüldüm Bakan beyin derhal olaya müdahale etmesini bekliyoruz
kemal12 - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-22 00:01:20
duyarlı 12 çok güzel yazmış, bingöl mü, ailesi mi kaybetti. takdir sizin.
muamer çalakoğlu - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-21 20:00:01
odöktükleri aşı parasını kim ödiyecek hani başbakanın yaptırmak isttemediği aşı
mehmet ay - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-21 19:44:24
turan bey bingole değil kendi yakinlarina yaptıkları ile gundemde. gorevden alinmasina sevindim.
Hüseyin Metin - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-21 17:26:44
Bingöl;ün yetiştirdiği nadide bir bilim adanımın görevden alınışı bizleri son derecede üzmüştür son derecede dürüst görevine baglı bu gibi bilim adamlara ihtiyacımız vardır Umarım saygıdeger bakanımız sayın yılmaz bey bu durumla ilgilenir sayın Buzgan bey binglün yetitirdigi ve iftihar edilecek bir bilim adamı olacaktır tekrar eski yerinde görmeyi canı gönülden arzu ediyor saygılarımı sunuyorum
hüseyin Metin - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-21 16:35:35
sayın buzganın görevden alınışını bğyük bir üzüntü ile ögrendim memleket ve milleti için canını dişine takarak çalışan sayın buganı gene eski yerinde görmek istiyorun yaptıgı hizmetlerinden dolayı kendisine müteşekkiriz inşallah görevine geri döner
kent - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-21 10:57:00
sanki bingöllülerin tayinini yapıyormuydu ki millet tepki göstersin kendi insanına hayrı varmıydı ki???
duyarlı12 - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-21 09:50:02
Turan beyin icraatları:rn1-Mustafa buzgan izmire müdür.rn2-Remzi buzgan sağlık bakanlığına müdür.rn3-Hamdi buzgan hudutlar ve sahiller müdürü.rn4-gülçin buzgan sağlık bakanlığına müdür.rn5-Tajdin kızılboğa(bacanağı)ankaraya müdür.rnhizmetlerini takdirinize bırakıyorum.
Yazıklar Olsun - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-21 01:23:39
Bingöl halkına her vesile ile hizmet ettiğini söyleyen Sayın Bakanımız Kalkınma bakanlığında danışman ve koruma dışında bir tane yetkili atamışmısınız. Bingöl evladı Turan BUZGAN sayın bakana ve Vekile rağmen Ankara bürokrasisinde yirmiye yakın bingöllüyü müdür veya müdür yardımcısı olarak atamıştır. Bakan ve vekil bir bürokratı koruyamadılar hangi hizmetten bahsedecekler YAZIKLAR OLSUN BİNGÖLLÜLERİN ANKARADA UMUDUNU SÖNDÜRDÜ BU GÖÇMEN SAĞLIK BAKANIMIZ
Servet AKBAŞ Kocaeli - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-20 21:29:26
Sayın Turan BUZGAN Beye yanlış yapılmıştır.Sayın bakanımız bu işe derhal çözüm bulmasını ıstiyorum.Büyle insanlar zor yetişiyor.
zaza kentli, - Konu: - Turan Buzgan Görevden Alındı ! - 2013-11-20 14:06:44
YAPACAKLARI EN GÜZEL İŞ BİNGÖLLÜ BÜROKRATLARI TIRPANLMAKTIR.HALK BUNUN HESABINI SORMALI.BOZGANI BİNGÖLE BELEDİYE BAŞKANI OLMASINI BEKLİYORUZ.BİNGÖL HALKI ANCAK ANKARAYA BU ŞEKİLDE CVP VERİR .URFALI FAKİBABAYI ÇIKARIYORDA BİNGÖLLÜ BOZGANI BAĞIMSIZ ÇIKARMAZ MI.
Diğer Haberler

Genç İlçemiz Önemli Telefon Rehberi

VEFAT > GIYASETTİN SAYILIR VEFAT > GIYASETTİN SAYILIR
01 Mart 2014, Cumartesi 09:33:50
Genç ilçesine bağlı Sürekli Köyü eşraflarından merhum H.Mehmet Sayılır’ın oğlu Gıyas
VEFAT > FUAT İLTAŞ VEFAT > FUAT İLTAŞ
27 Şubat 2014, Perşembe 12:40:23
Genç ilçesi eşraflarından merhum Salih İltaş’ın oğlu Fuat İltaş, hakkın rahmetine kavu
Cemaat ile AK Parti arasındaki savaşı kim kaybedecek?
Cemaat
Ak Parti
Türkiye

    
Websitemizdeki bütün materyalleri Gencin Sesi linkiyle kaynak
göstermek şartıyla kullanabilirsiniz. Diyarbakır evden eve
Web sitemiz Ajans Bingöl kod ve tasarımına sahiptir.