Mahmut Yakışır Haberi Gencin Sesi Gazetesi - Bingöl
20 Ekim 2017, 22:36
  
Firma Rehberi
Yazarlar
Künyemiz
Seri İlanlar
Foto Galeri
Video Galeri
Haber Arşivi
Anasayfa
» 17:49 KAYMAKAM VURAL BAŞKANLIĞINDA PARTİ TEMSİLCİLERİYLE GÜVENLİK TOPLANTISI » 13:08 PİLOT ÜNİVERSİTE BÜ, BİNGÖL BALI ÜZERİNE ÇALIŞACAK » 12:57 HASTANE PERSONELİNE AFET EĞİTİM » 12:59 İZİNSİZ ÇELTİK EKİMİNE 19 BİN TL CEZA » 21:05 GENÇ’TE OPERASYON: ESRAR VE SİLAH ELE GEÇİRİLDİ » 18:29 SÖZEN’DEN GAZETECİ İSMAİL KÜÇÜKKAYA'YA TEPKİ » 18:08  » 13:49 SERVİ MUHTARI ÖLÜMDEN DÖNDÜ » 11:21  “BALIN KALİTESİ ENDEMİK BİTKİDEN” » 13:28 TANITIMA ‘PEKMEZ’ DAMGA VURDU
KAYMAKAM VURAL BAŞKANLIĞINDA PARTİ TEMSİLCİLERİYLE GÜVENLİK TOPLANTISI
HASTANE PERSONELİNE AFET EĞİTİM
İZİNSİZ ÇELTİK EKİMİNE 19 BİN TL CEZA
SÖZEN’DEN GAZETECİ İSMAİL KÜÇÜKKAYA'YA TEPKİ
Bu haber 31 Mart 2014, Pazartesi 12:26 tarihinde eklendi. 12124 kez okundu.
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Mahmut Yakışır

Genç ilçesinde uzun yıllar belediye meclis üyeliği görevlerinde bulunan Mahmut Yakışır, geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti.
Mahmut Yakışır

Bugün sabah saatlerinde ikamet ettiği Kültür Mahallesi’ndeki evinden ayrılan Genç ilçesinin tanınmış siyasetçilerinden Mahmut Yakışır (50), çarşı merkezinde kalp krizi geçirdi. Çevredeki vatandaşlar tarafından Genç Devlet Hastanesi’ne kaldırılan Yakışır, burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

 

 

Yakışır, 1999-2004, 2004-2009 ve 2009-2014 yılları arasında Genç Belediyesi’nde meclis üyeliği görevlerinde bulunmuştu.


Yazdır Paylaş
ETİKETLER :
Adınız :
Yorumunuz :
Güvenlik Kodu :    
Yazmış olduğunuz yorumlar küfür hakaret vb. içerik içermemelidir. Yorumlar yönetici onayından sonra yayınlanmaktadır.
Yapılan Yorumlar
veysi yakısır - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-27 00:52:23
ALLAH hepınızden razı oLsn duaLarınz eksık oLmasn ınsallah mekanı cennet oLsn ınsallah
veysi yakışır - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-27 00:31:52
ALLAH herpınızden razı oLsn duaLarınızı eksık oLmasn ınsallah ALLAH babamn mekanını cennet eglesn ınsallah
MURSEL BOLLUK - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-08 11:46:43
DAYIMI KAYBETMENİN ÜZÜNTÜSÜNÜ YAŞARKEN BİZLERİ YALNIZ BIRAKMAYAN SEL GİBİ AKIP GELEN TÜM HALKIMIZA SAYGILARIMIZI NUYORUZ ALLAH SIZLERDEN RAZI OLSUN VE BUNU DA ANLADIM Kİ DAYIMIN SEVENLERİ COKTU ...MEKKANIN CENNET OLSUN RABBİM TÜM İSLAM ALEMİNİ AFETSİN SENIDE BERABER DAYIÇIĞIM...:(((
cengiz MAĞAT - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-07 08:17:42
Allah rahmet eylesin.Ailesine ve sevenlerine Allah sabır versin.Mekanı cennet olsun ve toprağı bol olsun.Nur içinde yatsın.
Necati GENGÖRÜ - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-06 16:03:26
GENÇ İLÇESİ; BÜYÜK BİR LİDERİNİ KAYBETTİ,RABBİM rnTAKSİRATIMIZI AFFETSİN,MEKANIN CENNET OLSUN BİLGE İNSAN...TÜM GENÇ HALKINA VE KEDERLİ AİLESİNE BAŞ SAĞLIĞI DİLİYORUM.
ahmet eliveren - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-04 23:58:42
sevgi dolu yüreğin güler yüzlü arkadaşım git yolun açık olsun yatığın yerde rahat uyu bizler seni yüreğimizde yaşatacağız cenabi allah seninle beraber olsunrnbütün genç halkına taziyelerimi sunar allah rahmet eylesin saygılarımla
rahim durgun - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-04 12:33:27
gani gani rahmet eylesin ruhuna başkanım.....
Seda Zeynep - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-04 10:25:23
ALlah rahmeet eyLesiin aiLesinee ve yaknLarına sabıır versiin . Mekanıı cenneet oLsuun amiin .s.s
abdulvahap çakır - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-04 01:58:53
Dünya fanidir. Baki ALLAH. Ancak o bizi rahmetiyle kurtarır. Ölüm gelmeden ölümü anlamak gerek, güler yüzlü insan ALLAH rahmet eylesin, ALLAH rahimdir rahmeti boldur onuda rahmetiyle rametlendirsin. Aramızdan ayrılanları dualarımız ile yad edelim. ALLAH Ailesine ve yakınlarına sabırlar ihsan eylesin.
hasan - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-03 16:18:17
amca seniseviyorum <3rn
akif - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-03 15:25:37
Rabbim gani gani rahmet eyleye... Hayat ince bir sicim, olma -olmama arasında bir denge... Taziyeye giderken taziyelik olma durumu. Rabbim eşine ve evladına sabr-ı cemil ihsan eyleye...
mihriban - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-03 11:32:37
ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNET OLSUN
bilal - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-03 08:03:19
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. Bir fenomendi o herkesin abisi kardeşiydi...
Hasan ŞEN - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-02 23:39:57
Mesai arkadaşım Muhammed Yakışır'ın Babası Mahmut beye Allah'tan rahmet kederli ailesine sabırlar dilerim.
Eşref ATAŞ - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-02 13:12:19
Hakkın Rahmetine Kavuşan Kardeşimiz-Abimiz Mahmut YAKIŞIR'a Yüce ALLAH'tan Rahmet, kederli ailesine sabırlar diliyorum. Mekanı Cennet OLsun
NAZIM DENER - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 23:26:33
Allah rahmet eylesin ailesine ve sevenlerine sabırlar diliyorum..
Sadullah yüksel - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 21:09:01
-Hakkın Rahmetine Kavuşan Merhuma Yüce Allah’tan rahmet , kederli ailesine sabırlar diliyorum/uz. Makamı âli, Mekanı Cennet olsun. Başınız sağolsun.
arifat varan - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 18:01:30
allah rahmet eylesin mahmut abime ben en son 2006 yılında gordum.çok uzuldum gerçekten saygı duyulması gereken bir insandı babacan biriydi.çok üzüldük ama yapacak bişey yok allah mekenını cenet etsin ailesine sabır versin...bursadan selamlar
ERDEM BELİREN - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 16:41:09
ALLAH RAHMET EYLESİN.HEPİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN.KEDERLİ AİLESİNE BAŞ SAĞLIĞI VE SABIRLAR DİLERİM.MEKANIN CENNET OLSUN MAHMUT ABİ!!!!!!
hilal nazlı - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 14:55:38
allah rahmet eylesiNN
seval karatas - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 14:49:06
allah rahmet eylesin
MESUT BELİREN - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 14:47:08
allah rahmet eylesin...
ebrar dinler+.h - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 14:25:00
allah rahmet eylesin yakınlarına sabır versin
......... - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 13:21:42
Gençte bir ekoldü MAHMUT YAKIŞIR....rnAllah rahmet eylesin mekanı cennet olsun
turan aksin - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 13:20:29
merhum mahmut yakşır beyin ölümünden dolayı ALLAH rahmet etsin makamını cennet etsin kederli ailesine sabırlar diliyorum
yavuz gelen - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 13:17:01
allah rahmet eylesin mekanı cenet olsun rn
Aziz IŞIK - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-04-01 08:16:00
Allah rahmet etsin, kederli ailesine sabır versin.
FETHULLAH TOPRAKTAN - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-03-31 22:27:17
MERHUMA CENABI ALLAHTAN RAHMET .KEDERLİ AİLESİ VE DOSTLARINA SABIRLAR DİLERİM.RUHU ŞAD OLSUN YERİ CENNET OLSUN.
Nizameddin ARIÇ - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-03-31 19:37:20
TAKDİR İLAHİ ALAHTAN GELDİK GİNE ONA GİDECEĞİZ ÇARESİ YOK KEDERLİ AİLESİNE BAŞSAĞLI DİLEĞİMLE RABBİM TAKSİRATLARINI AFETSİN AMİN
VEYSEL ÖZCE - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-03-31 19:32:44
saygı değer mahmut abimize allahtan rahmet dileriz aylesinede yüce rabbim sabırlar versin dualarımız seninle mahmut abi mekanın şah olsun meleketler daima yanında olsun
Şerafettin ÇAĞLAYAN - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-03-31 19:20:22
Yüce Allah gani gani rahmet eylesin, yakınlarına sabrı cemil versin.
İBRAHİM - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-03-31 14:49:59
MEKANI CENNET OLSUN NUR İÇİNDE YATSIN DUALARIMIZ HEP SENİNLE OLSUN
mahmut solmaz - Konu: - Mahmut Yakışır - 2014-03-31 12:52:19
Allah gani gani rahmet etsin.
Diğer Haberler
Genç İlçemiz Önemli Telefon Rehberi

VEFAT > LAMİA KAYA VEFAT > LAMİA KAYA
13 Ocak 2015, Salı 15:24:35
Genç Belediyesi Kültür ve Sosyal Hizmetler Müdürü Cahit Kaya’nın annesi Lamia Kaya tedavi g
MAHMUT YAKIŞIR MAHMUT YAKIŞIR